Letöltések

MG-modellekkel-boviti-jarmuparkjat-a-LeasePlan-flottakezel-vallalat-20221207.docx

Töltsd le a dokumentumot

MG modellekkel bővíti kínálatát a LeasePlan flottakezelő vállalat

Budapest, 2022. december 7.

A hazai flottapiac egyik legmeghatározóbb szereplője, a LeasePlan Hungária Zrt. is bizalmat szavazott az újonnan a hazai autópiacra érkezett MG márkának. A flottakezelő nagyvállalat bizalma jeléül négy darab MG márkájú gépkocsival bővítette autóparkját. Az ikonikus brit autómárka kínai háttérrel újjászületett modelljei nagyszerű ár-érték arányának, magas felszereltségének és a minőséget igazoló, 7 év vagy 150 ezer kilométer futásteljesítményig terjedő gyári garanciális feltételeinek köszönhetően keltették fel a flottakezelő érdeklődését. A választott 4 MG ZS modell a Duna Autó Zrt. MG márkakereskedésében került átadásra.

Az MG idén szeptemberben egyszerre kezdte meg hivatalosan a hazai autóértékesítést az ország 22 pontján két modell 6 változatával, melyek a legnépszerűbb hazai szegmensekbe tartoznak. Az átlagosnál jobban felszerelt, B-SUV szegmensbe tartozó, MG ZS modell kétféle takarékos, de dinamikus benzinmotorral, ill. manuális és automataváltós verzióban vásárolható meg. A C-SUV szegmens praktikus, tágas és biztonságos, fejlett plug-in hybrid hajtáslánccal szerelt MG EHS modellje pedig kétféle - Comfort és Luxury - felszereltségi szinttel kerül a kínálatba. Az eladási darabszámok jól igazolják, hogy az MG sikeresen debütált a magyar piacon, hiszen már a nyitó hétvégén közel 100 autót értékesítettek.

A LeasePlan vállalat a világ egyik vezető flottakezelő szolgáltatója, amely mintegy 1,9 millió autót üzemeltet 29 országban. Jelenlegi megrendelésükbe 2 manuális és 2 automata váltóval szerelt csúcsfelszereltségű Luxury MG ZS modell került – melyben a 360°-os kamerarendszer, a beépített műholdas navigáció, a 6 irányban elektromosan állítható, fűthető ülések, sőt a kéziváltós kivitelben a nyitható panorámatető is a felszereltség részét képezi. Az MG ZS kompakt SUV modellje kategóriájában kimagasló felszereltségi szintjeivel és helykínálatával, valamint kiváló minőségű anyaghasználatával praktikus, gazdaságos és kényelmes autózást biztosít a flottaügyfelek számára is.

„A most átvett 4 MG ZS vállalatunk FlexiPlan flottájába kerül, melyet az utóbbi évek piaci nehézségeire reagálva hoztunk létre, ugyanis a LeasePlan FlexiPlan konstrukciója rugalmas megoldást nyúlt a vállalatok mobilitásának biztosítására. A rövid távú bérlet előnye, hogy a futamidő kötetlen, az ügyfelek 1 hónapot követően bármikor leadhatják az autót kötbérmentesen, a használat ideje alatt pedig élvezhetik az operatív lízing által biztosított szolgáltatáscsomag előnyeit. Célunk, hogy a flotta legsikeresebb járművei mellett, a legújabb márkákkal és legújabb modellekkel is bővítsük a gépjárműparkot, lehetőséget teremtve ezzel az ügyfeleknek arra, hogy ezeket a járműveket is kipróbálhassák, hosszú távú elköteleződés nélkül. Az MG esetén, már a hivatalos megjelenés előtt megszületett a döntés a vezetőségben, hogy a kínálatban a márka modelljei is helyet kell kapjanak, aminek megvalósításában a Duna Autó volt partnerünk. Bízunk benne, hogy a 4 db MG ZS járművünk minél több ügyfelünk igényét szolgálja majd ki, és minél több ügyfelünk számára biztosít élményautózást a hétköznapok folyamán.” - nyilatkozta Novák Nóra, a LeasePlan vállalat Mobility Team Leadere.

„Elismerés a márka számára, hogy a nagy flottakezelők is bővítik a portfólióikat a modelljeinkkel.  Biztosak vagyunk benne, hogy a megújult, vonzó dizájn és innovatív technológia a flottaügyfelek számára is szerethetővé teszi autóinkat. Az MG egyik legnagyobb erőssége a fogyasztók és a szakma által is elismert minőségen és rendkívüli ár-érték arányon túl, a stabil ellátási láncra épülő gyártás, amelyet nem befolyásol az autóipar más szereplőit sújtó alkatrészhiány. Az autópiac sajátos helyzete, illetve az MG kiugróan gyors, 3-4 hónapos szállítási ciklusa is hozzájárult ahhoz, hogy a novemberben forgalomba helyezett 125 modellünkkel máris bekerültünk a TOP 20 autómárka közé. Több évtizedes hazai múlttal rendelkező, nagy márkákat is sikerült megelőznünk, ami nem kis büszkeségre ad okot. Országos hálózatunkban már rendelkezünk azonnal elérhető készlettel. Készletünkre, elérhető árú kínálatunkra és hamarosan megjelenő új modelljeinkre támaszkodva minden adott ahhoz, hogy az MG hamarosan egy ismert és elismert szereplőjévé váljon a hazai autópiacnak.” – mondta Markó Zoltán, az MG Motor Hungary márkaigazgatója.

Sajtókapcsolat

Molnár Andrea

Marketing- és PR vezető

Email andrea.molnar@mgmotor.hu